اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۴۹۸

بر خلاف ادعای صالحی امیری؛ یک فیفادی از دست رفت و خبری از برنامه‌ نیست

بر خلاف ادعای صالحی امیری؛ یک فیفادی از دست رفت و خبری از برنامه‌ نیست
در شرایطی که رئیس کمیته ملی المپیک مدعی است تیم ملی امید با سرمربی‌اش در حال آماده سازی و پیگیری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است اما هیچ پیشرفتی در اعلام و حتی آغاز برنامه‌های تیم امید دیده نمی‌شود.
۱۱:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

 تیم ملی فوتبال امید کشورمان در خرداد ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شرکت کند اما با وجود اینکه مسئوولان معتقدند این تیم در حال آماده سازی است و مهدوی‌کیا هم به صورت جدی پیگیر این تیم است عملا اتفاقی در مورد پیشرفت برنامه های این تیم شاهد نیستیم.رضا صالحی امیری امروز مدعی شد مهدوی کیا با جدیت پیگیر تیم امید است اما آیا رئیس کمیته المپیک اطلاع دارد تیم ملی یک فیفا دی را از دست داده و هنوز خبری از آماده سازی برای خرداد ماه نیست؟

در شرایطی که تیم امید در سید دو مسابقات قرار دارد و در این سیدبندی امارات، تایلند و اردن قرار دارند قابل پیش بینی است که تیم ملی با این تیم ها همگروه نشود. در واقع تیم فوتبال امید باید در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های بسیار قوی چون عربستان، استرالیا، ازبکستان، کره جنوبی، ژاپن، عراق، قطر و ... رقابت کند اما هنوز تکلیف قراردادهای کادر فنی تیم مشخص نیست آن هم در حالی که زمان زیادی تا مسابقات باقی نمانده و اگر فروردین ماه را که تیم بزرگسالان درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی است کنار بگذاریم عملا اسفند و اردیبهشت برای آماده سازی شاگردان مهدوی کیا  فرصت محسوب می‌شود.

سوال اینجا است آیا 2 ماه برای آماده سازی یک تیم که باید با رقبای قدر آسیایی رقابت کند کافی است؟ چندی دیگر چالش جدید فدراسیون و باشگاه‌ها برای دادن بازیکن به تیم امید هم آغاز خواهد شد و همین موضوع روند آماده سازی تیم فوتبال امید را کندتر می‌کند. آیا کادر فنی تیم امید فکر این مشکلات را کرده است؟

طبعا مسابقات قهرمانی آسیا با مرحله مقدماتی متفاوت است و تیم‌ها با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شوند اما هنوز فدراسیون فوتبال زمانی برای آماده سازی و برنامه اردویی تیم امید را اعلام نکرده و نکته عجیب تر این است که قرارداد کادر فنی تیم امید هنوز امضا نشده است. ظاهرا سرمربی تیم امید در حال مذاکره برای اضافه شدن برخی بندها به قراردادش است و به همین دلیل پورسه امضای قرارداد وی و دستیارانش با فدراسیون زمانبر شده است.

با توجه به قرعه کشی رقابت ها در 28 بهمن باید از حالا این هشدار را به مسئولان فدراسیون داد که زمان کافی برای مسابقات قهرمانی آسیا وجود ندارد و تیم ملی امید هر چه سریعتر باید برنامه‌های خود را برای این مسابقات اعلام و آغاز به کار کند در غیر این صورت شاهد تکرار ناکامی‌های این تیم مثل سالهای گذشته خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین